Tuesday, May 18, 2010

Gilo Kose..buat Keje Org

salam uolls..

opss!!
saya gile kuasa?? saya tamak??
haihhh..marah ni tau!!bukanla..saya
tolong org buat kejenya

hari ni sy melangkau skop keje saya lagi.
hari ini tolong membuatkan kerja kwn sekerja
yg tak sebumbumg tak seopis..hahha
camne tu..boleh korang bayangkan tak

hari ini saya jadi safety officer..
ok! safety officer itu..En SH__ _ _ _ _
sape dpt isi dengan btol saya bg hadiah barang dagangan
saya..member opis tk halal tau menyertai ini..hehhheh
S.O nun jauhnye disane..

takpela..kite tolong buat keje org
n nnt org akan tolong kite plak.
tolong buat keje yea!
bukan menyebok urusan org
lain maksud dua pernyataan di atas.
kalo anda menyebok urusan org
maka faedahnya adalah lain..hahhha
ada berani nk cubaaaaa???

secara tak sengaja, bila kite buat menda baru
maka ilmu baru yg akan kite dpt kan.
itulah keuntungan nya..
kerana ilmu itu tiada dijual mcm tu
aje..selonggok ilmu rm30 ke
or sekilo ilmu pengasih rm50 ke..hhe
eceh..tetiba ilmu pengasih..hehhe
oh tiada..tiada mcm tu..

ape yg saya buat.
yeay..saya buat ini.

bila anda jumpa tanda amaran macam ini, jgn cuba
nak merokok, nak men cucuh mancis ke ape..
BAHAYA ADA DISITU

ini bukan entry perasaan yea!!
ini antara entry motivasi supaya
lebih rajin tolong org..hahhha

3 comments:

  1. hehe..rajin tolong org nanti pahle bertambah tau..

    ReplyDelete
  2. seti ko dh tgk keputusan contest ecar tak? nama ko tersenarai ni...dpt le gak adiah saguhati..syukur..hehe :P

    udah2 le jadi gile kose ni..

    ReplyDelete
  3. ummi: hehhhe..mcm malu plak sy..hhehe

    kema: a'ah la kema, aku dpt gakss..tumpang tuah ko kot, sbb nama aku bwh nama ko..hahha
    nsb baik ko info aku..kalo tk aku ttau..hehe

    ReplyDelete