Monday, April 12, 2010

"CONTEST BACA LONDON : MENANG LONDON"

salam uolss..

hari ini sbb mood baik..
mcm dpt kenaikan gaji PEKERJA POS MALAYSIA
maka dengan tekunnya sy ingin menyertai
contest BACA LONDON: MENANG LONDON

contest ni dianjurkan oleh Coretan Perantau a.k.a long hafizz..
sy mula kenal CP nimsa xtvt blogwalking la kan...sy nak puji s
ket dak long ni..dia sgtle rajin jalan2 blog kwn2meninggalkan jejaknye..
bgs3 long..kalo ado update entry mesti info kite..cayaaalahh long.(1st pujian)

aku tkmo ckp banyak pasal dak long ni..tkut jd tk best, baik uolls terus
terjah blog dia..lg best.(2nd pujian)

entry yg paling sy suke..Pengangkutan Utama  di London: TUBE Underground
entry infomation yg efektif siap ngn carta, map n link..kirenya
barang bukti ada..huhu..aku tabik gak pada CP sbb berani
compare London Tube ngn KTM kite (3rd pujian)..hehe..
ko long nak kena tembakkkk...hahhha..itulah realiti wlpn pahit kan..
kannn.kan..pepon bsyukurla kan

aku juga suke nengok ragam manusia ni..tp yg bestnye mat salleh ni,
kalo ado masa lapangmmg waktu diorg terisi ngn pkara bfaedah kan..
sesuai sgtla ngn keadaan n kemudahan ygdiorg ada kan..a
ku pon ingat nk ikut jejak mereka la..tp pada perkara2 yg baik sj la..
cth yg paling mudah: isikan masa terluang dengan membaca buku..
tkponnnn habiskan buku sudokutuuuuuuuuu...dh lama aku tgglkan.heehe

entry ni gak mengingtkan aku first time aku naik ketapi bawah tanah..
masa tu dkt singapore..punyelaglamer blik cite kt kwn2 sekolah...
manelah tk glamer kooo..tu thun 1992  la..lallalalla

so pada uolls..silalah men'joinkan diri..hadiah yg ditawarkan terbaik
dr ladang hhaha..london mari.nk info pasal contest ni KLIK SINI

longggg.akak dh tunaikan tggjwb nie..hehhe pe lagi.??tunaikn tgjwb
anda plak..kasi akak menang.muahhahha..pepon congratss
tu longgg sbb blog dia mmg cpt naik, glamer gtu..
udahhhh takda pujian lagi...

tq long..sbb buat contest ni..daaa

No comments:

Post a Comment