Friday, January 22, 2010

Kuatkan kesabaranku..

salam..

sy pon tak tau tulisan di bawah ini adalah sajak ke pantun ke puisi ke
tp yg pastinye tulisan dibawah adalah tulisan yang tulus lahir dr hati sy
sendiri..


Smlm..
Sedikit sebanyak kata-kata darinya mencabar kesabaranku
Tp apakan daya kerana hukum dunia mmg mengatakan
Siapalah aku untuk bsuara membantah melawan kata2 nya
Mempertahankan diri sendiri..
Ku pendam sudah rasa itu..
Ku simpan jauh kedalm lubuk hati rasa itu..
kepadaMu ya Allah aku memohon..
Kau kuatkanlah kesabaranku
Menghadapi ujian-ujianMu
Aminn..


Hari ini..
Terus menadah tangan padaMu ya Allah
Kuatkan kesabaranku..
Dan janganlah kerana rasa itu mengoncangkan segala
Yang dinikmati hari ini..


Esok..
Aku ingin tetap memohon dariMu ya Allah
Kuatkan kesabaranku..
Kerana aku takut jika terlajak kata
Tersalah laku..musnahlah segalanya


Selamanya ...aku ingin berlindung di bawah rahmatMu

1 comment:

  1. taq jjiwo bakpo ni??apa2 pun problem byk bsabar la yer..yg pahit akan manis akhirnyer cuma ambil masa jer..

    ReplyDelete